miercuri, 23 iulie 2008

the cinderella story

i can be a professional cinderella...
am de ceva vreme un sentiment ciudat care prinde contur. nu sunt ceea ce se asteapta lumea. numai ca nici nu vreau sa ma schimb. am marea incapatanare cum ca trebuie sa fiu acceptata asa cum sunt. cu bune si rele. aha. mda...
ideea e ca, desi nu pare, chiar ma doare sa mi se spuna "nu ma asteptam" de fiecare data cand fac ceva dupa capul meu. aici intervine teoria acceptarii. nu o dezbat. prea patetica.
intotdeauna am fost considerata o ciudata mai mult sau mai putin. doar pentru ca nu exista tipar pentru mine. nici personalitatea nu-mi poate fi definita. si s-au straduit multi. faza cu cinderella nu are legatura cu nimic. nu semanam deloc.
melodiile astea semnifica ceva cu totul si cu totul special pentru mine. they just had an ideal timing.



Niciun comentariu: