joi, 25 septembrie 2008

it feels so yesterday...

In sf... 18:> nu a fost niciun second stupid Big-Bang; a fost chill... nimic diferit de ieri, numai vremea si faptul ca am fost mai bagata in seama:). In niciun caz nu ma gandeam ca venerabila varsta ma va prinde asa cum sunt momentan. Aveam mareata idee ca voi fi de-o maturitate inimaginabila, ca voi fi in stare sa imi incep propria viata asa... de una singura, ca voi fi cu un pachet impresionant de recomandari si ca CV-ul meu va avea dimensiunile unui roman si ca voi fi sigura ce vreau sa fac in viata si, mai mult ca sigur- voi fi cea mai buna in domeniul meu. Si brusc, the perfect Stepford life si over si m-am trezit cu "majora" asta pe cap. Habar n-are pe ce lume se afla, ce vrea sa faca in viitor, nu e incantata nici de faptul ca trebuie sa se gandeasca la viitorul ei (profesional ca celelalte domenii sunt desertul fiecarei clipe), traieste un basm, sau mai bine zis un roman dubios a carui final e cat se poate de incert, prefera sa isi traiasca viata cu o chitara in mana, intr-o perpetua vacanta (chit ca habar n-are sa cante la chitara). Cele mai de pret lucruri in viata ei sunt persoanele apropiate si speranta ca intr-o zi se va trezi, nu brusc ci incet... cu tot tacamul unei treziri perfecte, la realitate. Tot ceea ce vrea momentan e sa fie fericita si sa nu regrete nimic.
S-a mai scurs un an din incredibila mea viata si incerc sa-i fac un rezumat. Ceea ce e extrem de ciudat, poate chiar imposibil, e faptul ca desi toti spun ca iti amintesti lucrurile rele care au fost, in mintea mea sunt numai lucrurile superbe pe care le-am trait. Ciudat, dar imi place. Poate asta demonstreaza ca s-a mai schimbat ceva la etajul superior.
Nu am ganduri marete pentru acest an. Vreau ca, orice fel de schimbari, chiar daca sunt putine, sa fie complete si iremediabile. So chill... Imi trece prin cap "It's my life" Bon Jovi i just wanna live while i'm alive. And that's what I intend to :)

2 comentarii:

Irina spunea...

cum dau de tine? ;;)

professional cinderella spunea...

chris99201 :) mess id

>:D<