sâmbătă, 20 septembrie 2008

September


Ok, stiu ca e cam tarziu pentru un astfel de titlu numai ca acum simt mai mult ca oricand ca, intr-adevar the summer is over and life's so bitch. Tocmai cand incepusem sa simt ca e vara, ca toate lucrurile coopereaza cu mine, atunci s-a pus punct acelor trei luni de libertate. Get used to it.
Sfarsitul vacantei m-a prins intr-un efect placebo care dura de ceva timp si incepusem sa ma intreb daca e real. E acea senzatie delicioasa cand te trezesti zambind si adormi cu acelasi zambet pe buze si stii prea bine de ce. Sau nu, depinde. In orice caz, am adorat acel suras care se transforma intr-un zambet Colgate veritabil. Si inca il ador, numai ca si-a pierdut din intensitate.
Ma intreb de ce suna asa de sec ce scriu. O sa ma gandesc mai incolo la asta... Acum pe lista celor mai importante motive de gandire este viitorul si tot ce-mi rezerva el. Nu, nu e vorba de viitor asa in mare. Ala profesional. Ca, teoretic in astia aproximativ 18 ani de viata ai avut destul timp sa te gandesti la "ce vrei sa te faci cand o sa fii mare". Yeah right, I lived 18 just to feel that I live. I think I need another 18 to figure out the rest.
Cumva vara asta m-a maturizat (posibil sa fie doar parerea mea). Am invatat ca de deciziile mele depind mai multi, ca desi nu le place sa o arate sau nu stiu cum, acele persoane tin enorm la tine.
M-am bucurat din plin de notiunea de prietenie adevarata si am realizat ca intr-adevar exista si ca e (de cele mai multe ori) tot ceea ce-ti trebuie.
Momentan o sa mai savurez cat a ramas din acel efect atat de dorit de mine...

Niciun comentariu: