duminică, 19 septembrie 2010

ploua

fara scuze ca de ce nu am mai scris... trying anything is too hard right now. am avut un an de cacat. period. nici nu stiu de ce, cert e ca inca e... am lasat-o moale cu multe alte lucruri care mi-ar fi placut la nebunie sa le fac doar pentru anumite inutilitati care s-au dovedit mari pierderi de vreme.
vara... practic, nici nu am avut una. peste o saptamana fac 20 de ani si ajung la concluzia ca e cea mai oribila aniversare din intreaga mea existenta fabuloasa.
am inceput sa visez urat, ceea ce nu s-a mai intamplat de cand am citit Fiica lui Montezuma (long time ago). incerc sa-mi fac planuri si brusc ma vad abandonandu-le si trimitandu-le in origini.
am inceput sa "reiau legatura" cu micile placeri care ma incantau atat de mult candva si aparent inca imi mai aduc cate un suras.
life's a huge ugly bitch! said a very wise lady in my first English class in high-school. and it is... imi lipseste motivatia sa incerc sa contrazic aceasta zicala dar chiar asa e.
afara ploua si nu pot decat sa ma gandesc cum am ratat toate ploile din aceasta vara facand nimicuri.

Niciun comentariu: